Hieronder zie je waar je leerkracht op let bij het beoordelen van je werk.
Onderdeel
Heel goed
(3 punten)
Voldoende
(2 punten)
Onvoldoende
(1 punt)
Werkblad
Informatie
De informatie voor de opdrachten werd gemakkelijk gevonden.
Het was soms lastig om de juiste informatie voor de opdrachten te vinden.
Het is niet gelukt om bij alle vragen de juiste informatie te vinden.
Werkblad
Opdrachten
Alle opdrachten zijn gemaakt.
De meeste opdrachten zijn gemaakt.
Niet alle opdrachten zijn gemaakt.
Werkblad
Antwoorden
We snappen precies wat we opgeschreven hebben bij de antwoorden.
We snappen soms niet wat we hebben opgeschreven bij de antwoorden.
We snappen best vaak niet wat we hebben opgeschreven bij de antwoorden.
Reisgids
Inhoud
De reisgids bevat ruim voldoende informatie over Athene.
De reisgids bevat net genoeg informatie over Athene.
De reisgids bevat onvoldoende informatie over Athene.
Reisgids
Originaliteit
De reisgids is grotendeels in mijn eigen woorden geschreven.
De reisgids is niet altijd in mijn eigen woorden geschreven, sommige zinnen zijn letterlijk van internet overgenomen.
De reisgids is helemaal niet in mijn eigen woorden geschreven.
Reisgids
Spelling
Er zijn geen taalfouten gemaakt.
Er is een aantal taalfouten gemaakt.
Er zijn best veel taalfouten gemaakt.
Reisgids
Opmaak
De folder ziet er heel mooi en netjes uit. Er is op de lijntjes geschreven en binnen de hokjes getekend.
De folder is redelijk mooi geworden, maar ziet er nog een beetje slordig uit.
De folder had mooier gekund. Er is best slordig getekend en niet zo netjes geschreven.
Algemeen
Samenwerking
Wij hebben goed samengewerkt.
Wij hebben soms wel en soms niet zo goed samengewerkt.
Wij hebben niet goed samengewerkt.
Algemeen
Taakverdeling
We hebben allebei ongeveer evenveel gedaan.
De een heeft iets meer gedaan dan de ander.
De een heeft veel meer gedaan dan de ander.